امام جمعه شهر چمران: هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی بندر امام در آزمون استخدامی خود اولویت را به جوانان منطقه بدهند/ بزرگ‌ترین مشکل شهرستان بیکاری جوانان است، مسئولان چاره‌اندیشی کنند

امام جمعه شهر چمران گفت: صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی بندر امام در آزمون استخدامی خود اولویت را به جوانان منطقه بدهند.

حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تبریک پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: واقعه کربلا دو مرحله داشت، مرحله نخست پرچمدار خود حضرت سیدالشهدا (ع) است که آن حماسه بی‌نظیر را آفرید و در تاریخ ماندگار شد.

وی افزود: مرحله دوم، رساندن پیام این حماسه به جهانیان بود که پرچمدار آن حضرت زینب کبری (س) بود و این مرحله فوق‌العاده مهم بود و رسالتی را که این بانو انجام داد این پیام را داشت که، زن می‌تواند نقش مهمی در جامعه، با حفظ کرامت خود ایفاء کند.

خطیب نماز جمعه شهر چمران با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی پرستاران مجاهد، عنوان کرد: تلاش های پرستاران در مبارزه با کرونا در تاریخ ماندگار خواهد شد.

عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها با اشاره به آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام، متذکر شد: مطالبه جدی جوانان تحصیل کرده و خواسته ائمه جمعه شهرستان بندر ماهشهر از مدیران صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پتروشمی بندر امام این است که در آزمون استخدامی اولویت را به جوانان منطقه بدهند.

وی تأکید کرد: در این راستا حمایت قاطع خود را از اقدامات نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی اعلام می‌داریم و این خواسته بحقی است که انشاءالله محقق خواهد شد. متأسفانه بزرگ‌ترین مشکل شهرستان بیکاری جوانان و بی‌کاری ام‌المفاسد است. مسئولان باید در این رابطه چاره‌اندیشی اساسی کنند.