فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان معرفی شد

خورنا: فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با حضور جمعی از مسئولان محلی این شهرستان و تعدادی از مسئولان انتظامی خوزستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولان محلی و تعدادی از مسئولان انتظامی خوزستان در سالن آمفی تئاتر حوزه مقاومت بسیج بهبهان برگزار شد و طی آن سید محسن تقی‌زاده تودیع و سید نورالدین موسویان به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی شد.

در احکام جداگانه این تودیع و معارفه که توسط یدالله امیری جانشین بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان خوانده شد، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب سرهنگ سید محسن تقی‌زاده

خدمت در راه تحقق آرمان‌های نظام مقدس و ملت سرافراز ایران افتخار بزرگی برای خدمتگزاران جمهوری اسلامی است، لذا بدین‌وسیله از زحمات بی‌شائبه جنابعالی که از سربازان مخلص حضرت ولی‌عصر (عج) و مطیع محض فرمانده معظم کل قوا هستید و با مجاهدت، تلاش شبانه‌روزی و ایثارگری توأم با ایمان و انگیزه الهی در طول خدمت صادقانه در سمت فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان به وظیفه خطیر خود عمل کرده‌اید و حال که مقرر گردیده است که در سمت دیگری خدمتگزاری و خادم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشید، برخود لازم می‌دانم به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، از شما تقدیر و تشکر کنم.

امید است در سایه ولایت علوی و فرمانده معظم کل قوا موفق و مؤید باشید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان

«سرتیپ ۲ پاسدار محمدرضا اسحاقی»

همچنین در حکم سید نورالدین موسویان فرمانده انتظامی جدید شهرستان بهبهان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تقدم ملاک‌ها هیچ ارزش و ملاکی مقدم‌تر از قوا و جهاد در راه خدا نیست. «امام‌خمینی (ره)»

جناب سرهنگ سید نورالدین موسویان

نظر به شایستگی و تجربه مثبتی که نسبت به امور انتظامی و اجرایی دارید، شما را برای مدت چهار ماه به سمت سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان در جایگاه سرهنگی منصوب می‌کنم.

لازم است با پیروی از ولی‌فقیه و رعایت سلسله مراتب فرماندهی، همواره تقوای الهی را سرلوحه خویش قرار داده، با درایت و هوشیاری همراه با سرعت، دقت و صحت عمل به هدایت امور بپردازید و ضمن برقراری نظم و امنیت در مقابله جدی با آلوده‌سازان معابر شهری کوشا بوده و با عاملان سرقت، ناامنی اجتماعی و شیوع مواد مخدر با قاطعیت برخورد کنید.

توفیقات شما را در راستای تقویت عزت، اقتدار، رحمت و امانت‌داری ناجا را تحت نظر و رهبری ولی‌امر مسلمین و فرمانده کل قوا آیت‌الله خامنه‌ای را از خداوند منان مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان

«سرتیپ ۲ پاسدار محمدرضا اسحاقی»

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *