اعتبار تعاونی های مسکن فعال ماهشهر افزایش می یابد

خورنا: مهندس دهقانی مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان اظهار کرد : تعاونی های فعال و نیمه فعالی که سقف اعتبارات آنان ۲۰ میلیون تومان بوده ، به ۲۵ میلیون تومان افزایش پیدا می کند .

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماهشهر، مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان طی بازدیدی که از پروژه های شهرستان بندر ماهشهر داشت طی سخنانی اعلام کرد : به زودی همایشی با حضور کلیه تعاونی های فعال و نیمه فعال شهر برگزار می گردد ، تا در صورتی که تعاونی های غیر فعال به کار خود ادامه ندهند حذف شده و کد پروژه آنان اخذ می شود و اعتبارات آنان به دیگر تعاونی های فعال و نیمه فعالی که سقف اعتبارات آنان ۲۰ میلیون تومان بوده داده خواهد شد تا اعتبارات آنها به ۲۵ میلیون تومان برسد.

مهندس دهقانی ضمن اعلام مساعدت در اجرای پروژه های احداث باند دوم ماهشهر – هندیجان، ماهشهر – امیدیه و  ماهشهر – رامشیر ، خبر از تامین اعتبار پروژه های فوق در آینده نزدیک را دادند.

همچنین مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان با اعلام آمادگی از تحویل و تحول جاده های ماهشهر – بندر امام و ماهشهر – شهرک بعثت از صنایع پتروشیمی به اداره راه شهرسازی و اعزام کارشناسان این اداره کل جهت بررسی های بیشتر خبر داده و افزودند: انتظار می رود صنایع پتروشیمی نسبت به رفع برخی نواقص در مسیرهای فوق اقدام نماید.

ایشان با ابراز امیدواری از ادامه اجرای پروژهای متوقف شده در شهرستان اظهارداشتند: با افتتاح پروژه های شهرستان شاهد دسترسی آسانتر همشهریان ماهشهری باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *