نظم و امنیت کامل در محل اسکان اضطراری سیل‌زدگان خوزستان برقرار است

خورنا- سردار حیدر عباس‌زاده در حاشیه مراسم جشن ازدواج زوج سیل‌زده که در اسکان اضطراری شهید هاشمی اهواز برگزار شد، با اشاره به این مراسم، اظهار داشت: این مراسم با همکاری و همیاری سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و سایر اعضا برگزار شده است.

وی بیان کرد: برگزاری اینگونه مراسم‌ها به معنی آن است که با تلاش و کوشش مسئولان بخش‌های مختلف زندگی حالت عادی به مردم استان خوزستان باز می‌گردد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: موکب شهدای نیروی انتظامی هدایایی برای جشن ازدوج این زوج سیل‌زده تهیه کرده و به آنها اهدا کرده است.

وی گفت: نیروی انتظامی استان خوزستان با آغاز حادثه سیل با تمام توان و امکانات، ۶ گردان از یگان ویژه کمک گرفته شد و نیروهای مسلح در کنار همه دستگاه‌های امدادی، در تمامی نقاط علاوه بر کمک‌رسانی به سیل‌زدگان به وظایف خود مبنی بر تأمین نظم و امنیت انجام دادند.

سردار عباس‌زاده ادامه داد: ۱۳ شهرستان استان در معرض سیل بودند و در کلیه روستاهای تخلیه شده یا در معرض تخلیه نیروی ثابت وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به برقراری نظم و امنیت در محل اسکان اضطراری سیل‌زدگان، اظهار داشت: تاکنون کمترین حادثه‌ای در این زمینه نداشته‌ایم. نیروی انتظامی برنامه‌ریزی کرده در همه شهرستان‌ها به ویژه شهرستان‌های سیل‌زده کمک‌رسانی گسترده دارند.

وی خاطرنشان کرد: سیل‌بندهایی وجود دارد که نیروی انتظامی باید حضور داشته باشد تا مورد تعرض قرار نگیرد و نیروی انتظامی پا به پای همه دستگاه‌های اجرایی خدمات‌ ارزشمندی را ارائه کرده است.

انتهای پیام/