هیچ سازمانی در خوزستان از والیبال حمایت نمی‌کند

خورنا- سعید شاهرخیاظهار داشت: لیگ برتر آقایان مرحله‌ رفت به اتمام رسیده است و مرحله‌ دوم از چند روز گذشته شروع‌ شد. در قسمت بانوان نیز ۱۳ تیم حضور دارند که ۹ تیم آن به مرحله‌ی بعد صعود کرده‌اند.

وی گفت: ما هیچ‌گونه حامی مالی نداریم و هیچ ارگانی از والیبال حمایت نمی‌کند؛ چند جلسه با مسئولین و مدیران برگزار کردیم و از من پرسیده ‌می‌شد که یک تیم در سطح لیگ برتر چقدر هزینه دارد بنده توضیح دادم که یک تیم در حد ۸ تیم برتر کشور حداقل ۴ میلیارد تومان هزینه دارد.

رئیس هیئت والیبال استان خوزستان گفت: متأسفانه تا به امروز جلسات نتیجه‌ای نداشتند، پیشنهاد بنده این است که بودجه به‌ حساب هیئت والیبال واریز نشود و یک شرکت از استان اعلام حضور کند، برنامه می‌دهیم و آن شرکت کار اجرایی را به عهده بگیرد. برای شروع باید حتماً چند بازیکن از دیگرتیم‌ها جذب و در کنار بازیکنان جوان و کم‌تجربه قرار بگیرند.

رئیس هیئت والیبال استان خوزستان گفت:در استان بسیار جوانان با استعداد وجود دارد ولی متأسفانه با توجه به اینکه هیچ تیمی در لیگ برتر کشور و حتی لیگ یک هم نداریم انگیزه‌ بازیکنان بسیار پایین آمده است، بعد از فوتبال رشته‌ والیبال در بین ورزش دوستان بسیار پرهوادار است و این بیانگر این است که باید توجه بیشتری به این رشته شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی آخرین جلسه‌ای که با حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم این خبر را می‌دهم که سال آینده استان خوزستان در لیگ برتر و یا لیگ یک کشور یک سهمیه دارد ولی هنوز مشخص نیست که به حمایت چه کسی یا چه ارگانی وارد مسابقات شود.

انتهای پیام/