بهبهان یکی از شهر‌ستان های سیل خیز استان است

خورنا | پدرام کسائی:  فرماندار شهرستان بهبهان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، که با توجه به حساسیت بهبهان با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان در این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: شهرستان بهبهان یکی از شهرهای خوزستان است که انتظار می‌رود مدیریت بحران استان نگاه‌ ویژه‌ای به آن داشته باشد.

وی افزود: از شب گذشته و در آغاز بارندگی، عوامل ستاد بحران شهرستاندر آماده باش کامل هستند، که مناطقی اعم از شیخ معصومی، ذوالفقاری و بخش‌‌هایی از روستا‌ها دچار خسارت ناشی از آبگرفتگی شده‌اند.

حری بیان کرد: سد آبخیز داری آب‌گلام (اوگلم) با توجه به حجم بارندگی های اخیر، سرریز شده که جای نگرانی نیست و حجم آن در حال کاهش است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری نیز در این جلسه ضمن عرض خداقوت به عوامل دست‌ اندرکار شهرستان گفت: بحرانی که امروز در استان شاهد آن هستیم حاصل کار‌های مسکن گونه و مقطعی گذشته است، که امروز ما آن را را به ارث برده‌ایم.

وی ضمن تقدیر از درایت فرماندار بهبهان گفت: انسجام و اتحاد اعضای ستاد بحران بهبهان مثال زدنی است و می‌توان گفت یکی از رمز‌های موفقیت در عملیات‌های شب گذشته همین اتحاد و انسجام است.

حاجی زاده تصریح کرد: خوزستان ۵ شرایط اقلیمی دارد، که این‌ یکی از عوامل بحرانی شدن استان بدلیل بارندگی‌های مداوم است و امیدواریم با فراهم شدن زیرساخت‌ها مشکلات مرتفع شود.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های شبانه روزی استاندار خوزستان ادامه داد: همه می‌دانیم خوزستان سرآمد است و در جنگ صدمات جدی به آن وارد شده است، اما انتظار می‌رود مدیران با جدیت موضوعات را پیگیری کرده و عقب ماندگی استان را به گردن جنگ تحمیلی نیندازند.