فرماندار بندرماهشهر:

دریافت وجه از مرکز اوتیسم توسط اداره ‌ارشاد ‌بندرماهشهر تخلف بود‌

فرماندار بندرماهشهر گفت: از نظر فرمانداری دریافت وجه از مرکز اوتیسم شکوفه‌ها توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر تخلف بوده‌ است.

محسن بیرانوند با تأیید این موضوع اظهار داشت: مرکز اوتیسم برای دریافت مجوز به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر مراجعه کرده که طبق بررسی‌های ما رئیس این اداره یا فرد دیگری به‌نقل از ایشان مبلغی را درخواست کرده است.

وی افزود: مبلغ درخواست‌شده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ۷میلیون ریال بوده که به یک حساب شخصی پرداخت شده و سند این پرداخت به ما ارائه شده است.

فرماندار بندرماهشهر در ادامه بیان کرد: فرمانداری با ارائه سند به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان خواستار رسیدگی به موضوع بوده و از نظر فرمانداری دریافت وجه از مرکز اوتیسم شکوفه‌ها توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر تخلف بوده است.

وی با اشاره به اظهارات اخیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: با ارائه سند به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان مدیرکل این اداره اظهار داشت که دریافت هر گونه وجه تخلف بوده و در صورت محرز شدن این قضیه با مدیر خاطی برخورد خواهد کرد.

لازم به ذکر است جٌنگ شادی حمایت از کودکان اوتیسمی اخیراً به‌مدت دوشب توسط مرکز اوتیسم شکوفه‌ها در سالن سینما میلاد نور ناحیه صنعتی بندرماهشهر برگزار شد./تسنیم