وظیفه ما معرفی دستاوردهای انقلاب است

خورنا- حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی ظهر امروز در جمع راهپیمایان اندیمشکی، اظهار کرد: اگر ما برای داشته‌هایمان برنامه‌ریزی نکنیم، برایمان برنامه‌ریزی می‌کنند، وظیفه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی، وظیفه دانش آموزان و دانشجویان در این شرایط حساس و بحرانی کشور عزیزمان برنامه‌ریزی است.

وی افزود: مسلمان باید برای ثروت خود برنامه‌ریزی کند تا قدرتمندتر شود و اگر برای داشته‌هایمان برنامه‌ریزی کنیم می‌توانیم پایه‌های قدرتمان را محکم و استوار و پابرجا نگه‌داریم.

وی گفت: اینکه غرب پیشرفت‌هایی داشته است دلیل بر حقانیت آن‌ها نیست بلکه دلیل بر برنامه‌ریزی و مدیریت آن‌ها است.

امام‌جمعه اندیمشک عنوان کرد: امروز باوجود دشمنان جهانی، منطقه‌ای و داخلی جوانان عزیز باید بافکر برای آینده این نظام اسلامی برنامه‌ریزی داشته باشید.

وی افزود: امروز جوانان باید با عقلانیت کامل و ابزارهای در دسترس با پدیده‌ها و مشکلات مقابله کنند.

حسینی نوری گفت: اگر امروز از عقلمان و این موهبت الهی استفاده نکنیم، برای ما طبق خواسته‌هایشان برنامه‌ریزی می‌کنند، کما اینکه در سند ۲۰۳۰ داشتند به‌وضوح برنامه‌ریزی را انجام می‌دادند.

وی بیان کرد: جوانان امروز باید اهل مطالعه عقل و عمل، تلاش و تولید علم باشند تا بتوانیم ایرانی آباد داشته باشیم.

امام‌جمعه اندیمشکبیان کرد: باید با تمام توان از دستاوردهای نظام محافظت و با برنامه‌ریزی برای شهرمان و کشورمان اعتلای نظام اسلامی را رقم بزنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم مسئولین با مدیریت جهادی و استفاده از نیروهای انقلابی در جهت پیشرفت نظام گام‌های محکم‌تری بردارند.

انتهای پیام/