نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی:

مردم به حزب و گروه سیاسی علاقه ای ندارند/ یک هزار هکتار از اراضی منطقه کرخه درخت کاری می شود

خورنا- فریدون حسنوند در همایش اندیمشک در مسیر توسعه، اظهار داشت: امروز شهرستان اندیمشک و استان خوزستان با مشکلات بسیاری مواجه هستند و باید بیش از گذشته با وحدت به دنبال رفع مشکلات مردم بود.

وی با بیان این که مردم دیگر به حزب و گروه سیاسی علاقه ای ندارند، توجه به تامین نیازهای شهروندان را یک ضرورت دانست و گفت: امروز مردم نیازمند رفع مشکلات خود هستند و به حزب و گروه سیاسی توجه ندارند چرا که بسیاری از مشکلات آن ها رفع نشده است.

نماینده مردم اندیمشک با اشاره به اجرای برخی طرح های عمرانی در شهرستان اندیمشک، عنوان کرد: ما باید برای توسعه کشور با جدیت وارد عمل شویم و رضایت شهروندان را از خدمات اجرا شده تامین کنیم و مشکلات آن ها را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان اندیمشک در حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی، افزود: با توجه به شدت حضور آلاینده های هوا در آسمان خوزستان و با هدف توسعه گردشگری شهرستان ایجاد طرح درخت کاری و پارک در منطقه کرخه اندیمشک مورد توجه قرار گرفته است.

حسنوند با بیان این که با اجرای این طرح بیش از یک هزار هکتار از اراضی این منطقه درخت کاری می شوند، ادامه داد: برای اجرای فاز اول اجرای این طرح، بیش از ده میلیارد ریال اختصاص یافته است و با زودی عملیات اجرایی آن آغاز و تحول گسترده ای در این زمینه به اجرا می رسد.

وی با اشاره به این که با داشتن یک شهر آباد امکان توسعه آن و فرصت جذب سرمایه گذاری و جذب اعتبارات دولتی در آن فراهم می شود، گفت: برای عمران شهرستان اندیمشک برنامه ریزی های خوبی انجام شده و به زودی در تمام بخش های شهری شاهد اجرا و افتتاح این طرح خواهیم بود.

انتهای پیام/